Univerzitet u Novom Sadu · Filozofski fakultet
Odsek za psihologiju
korisničko ime:

lozinka:

Prijavi me »
dr Aleksandra Trogrlić
docent
Angažovanost na predmetima
Osnovne akademske studije

Master akademske studije

Doktorske studije

Predmeti starih i drugih studijskih programa »

Odabrana bibliografija
Trogrlić, A., Vasić, A. (2007). Merenje i korelati lične potrebe za strukturom. U: Biro, M. i Smederevac, S. (ur.). Psihologija i društvo. 207Odsek za psihologiju, Filozofski fakultet, Novi sad, 207-231. 
Vasić, A., Veljković, Z. i Trogrlić, A. (2005). O skali za merenje superiornosti dece starijeg osnovnoškolskog uzrasta. Pedagoška stvarnost, 1-2, 133-159. 
Vasić, A., Vidaković, M i Trogrlić, A. (2004). Neke metrijske karakteristike i faktorska struktura skraćene S-R skale anksioznosti ANK-OŠ. Pedagoška stvarnost, 7-8, 653-685. 
Trogrlić, A., Vasić A (2003). Intelektualne sposobnosti po kibernetičkom modelu i školski uspeh učenika osmog razreda osnovne škole. Pedagoška stvarnost, 9-10, 776-794. 
Trogrlić, A., Vasić, A. (2002). Polne razlike u profesionalnim interesovanjima učenika završnog razreda osnovne škole. Pedagoška stvarnost, 5-6, 409-425. 
Trogrlić, A., Vasić, A. (2002). Odnosi autoritarnosti, rigidnosti i dimenzija ličnosti P-N-E-L sistema. U: Čukić, B. i Franceško, M. (ur.). Ličnost u višekulturnom društvu - Vol 4. Odsek za psihologiju, Filozofski fakultet, Novi sad, 190-200. 
Vasić, A., Trogrlić, A. (2002). Pol učenika, mesto stanovanja, obrazovni status roditelja i intelektualne sposobnosti po kibernetičkom modelu. Pedagoška stvarnost, 9-10, 753-775. 
Vasić, A., Ljubinković, T., Popović, N. i Trogrlić, A. (2000). Merenje, struktura i neki korelati profesionalnih interesovanja: Test profesionalnih interesovanja TPI-2. Pedagoška stvarnost, 9-10, 765-786. 
Trogrlić, A., Kurbalija, D. (1996). Odnosi ajtema S-R skale SEG-7 i faktora iz upitnika EPQ-103. U: Ignjatović, I. i Đurić, Đ. (ur.). Ličnost u višekulturnom društvu - Vol 3. Odsek za psihologiju, Filozofski fakultet, Novi sad, 126-137. 
Višekruna, M., Trogrlić, A. i Vasić, A. (1996). Relacije fiksacija libida merenih skalom FR-2 i infantilne inferiornosti merene skalom ININ. Pedagoška stvarnost, 1-2, 110-125. 



Copyright © 2008-2017 Odsek za psihologiju, Novi Sad